
Noul motor cu raport ridicat de compresie
Motor cu patru supape, răcit cu lichid, cu o putere de 39,5 CP la 9.500 rpm.
Cu doi arbori cu came în cap și lubrifiere cu carter lichid, acesta afișează un cuplu maxim de 32,8 Nm la 7.500 rpm.
Cutia de viteze este cu șase trepte, iar puterea este furnizată de injecția electronică BOSCH. Unitatea BOSCH EFI de ultimă generație, pe lângă injecția de combustibil, optimizează funcționarea ventilatorului și funcțiile sport și de economisire a combustibilului.

Ambreiaj unidirecțional și asistat

Generator nou

Noua metodă de turnare a unui cilindru

Moduri de condus ECO & SPORT

Sistem de răcire eficient

Cutie de filtru mai mare – Filtru de aer nou

Design impresionant al evacuării

Blocare electrică

Sistem de monitorizare a presiunii în pneuri TPMS
Starea optimă a anvelopelor prin TPMS oferă siguranță, economie de combustibil, emisii reduse de CO₂, viață mai lungă și un comportament îmbunătățit al anvelopei.

Ecran TFT color
Are patru interfețe tematice personalizate pentru ca riderul să o aleagă pe cea care i se potrivește. Are funcții precum conectivitate la telefonul mobil prin Bluetooth și informații în timp real despre temperatura și presiunea anvelopelor.

Sistem Keyless Gen 2.5
Antena HF încorporată amplifică semnalul emițătorului care este recunoscut de motocicletă atunci când se află la o distanță de 1,5 metri.
Cu un slot pentru un breloc, sistemul Keyless de ultimă generație are un grad de impermeabilitate IP67. Combinat cu cea de-a doua generație de blocare electronică a volanului, oferă pilotului cea mai bună experiență posibilă, ușurându-i viața de zi cu zi.
Are și un senzor încorporat, care funcționează chiar dacă nivelul bateriei emițătorului este scăzut.

Corpul farului spate cu LED

Port USB dublu QC3.0

„Ciuperci” de protecție

Suport pentru picioarele pasagerilor pliabil

Jante din aluminiu turnat

Frâne cu etrier radial și ABS

Suspensii actualizate

Furcă din aluminiu cu un singur braț

Înălțimea mică a șeiii

Anvelopă spate lată

Recenzii
Nu există recenzii până acum.