Daytona Motors Daytona Motors
  • Acasa
  • Scutere
  • Motociclete
  • Daytona Zontes
  • CUB
  • Electrice
  • Rabla 2022NOU
  • Contact
Daytona Motors Daytona Motors
Menu
Click to enlarge

V350

5.295,00€ Prețul include T.V.A.

Prețul nu include costurile de livrare și de înmatriculare


Specificatii tehnice:

MotorizareMonocilindru in 4 timpi 350cc
Putere39,5 PS / 9500 RPM
Cutie viteze6 trepte
Cuplu32,8 Nm /7.500 RPM
Răcirepe lichid
Capacitate rezervor14 litri
Consum de carburant4.0 l/100 km
 Înălțime șa765 mm
Greutate la plin188 kg
 Roată fațăTubeless 120/70R-17
 Roată spateTubeless 180/55R-17
 Frână fațăpe disc – 320 mm
 Frână spatepe disc – 265 mm
Amortizare  fațăFurcă  telescopică inversata
Amortizare spateMonoamortizor cu arc reglabil
Sistem de frânareABS față-spate
Dimensiuni (Lxlxh) (mm)2080 x 860 x 1150
Ampatament (mm)1430
  • Descriere
Descriere
V 350

Oferă caracter plimbărilor tale

https://daytona-romania.ro/wp-content/uploads/2022/11/V350_WITH_LOGOS_lq_WEB.mp4

Noul motor cu raport ridicat de compresie

Noul motor, datorită raportului de compresie ridicat de 12,3:1, oferă performanțe ridicate cu un consum mai mic.

Motor cu patru supape, răcit cu lichid, cu o putere de 39,5 CP la 9.500 rpm.

Cu doi arbori cu came în cap și lubrifiere cu carter lichid, acesta afișează un cuplu maxim de 32,8 Nm la 7.500 rpm.

Cutia de viteze este cu șase trepte, iar puterea este furnizată de injecția electronică BOSCH. Unitatea BOSCH EFI de ultimă generație, pe lângă injecția de combustibil, optimizează funcționarea ventilatorului și funcțiile sport și de economisire a combustibilului.

Ambreiaj unidirecțional și asistat

V350 dispune de un ambreiaj unidirecțional și asistat, comportamentul motorului fiind mai previzibil și mai stabil în cazul schimbărilor bruște de viteză sau la închiderea accelerației, reducând frânarea de motor și oferind o senzație mai ușoară manetei ambreiajului.
036_350_T2

Generator nou

Eficiența noului generator este crescută, cu o reducere simultană a temperaturii și o creștere a fiabilității. Greutatea sa este, de asemenea, redusă, ceea ce se traduce prin mai puține vibrații.

Noua metodă de turnare a unui cilindru

Cilindrul neacoperit are pereți subțiri, datorită metodei de turnare a aluminiului dezvoltată de fabrică, care permite treceri mai largi de lichid de răcire și, prin extensie, o mai bună disipare a căldurii.

Moduri de condus ECO & SPORT

Cu 2 moduri de condus, pilotul poate alege între două moduri, „E” (eco) pentru economisirea combustibilului pe traseele de lungă distanță sau „S” pentru conducerea sportivă rapidă și solicitantă. În timpul modului de economisire a combustibilului programul intervine temporar prin schimbarea modului în sport atunci când turația motorului depășește 7.000 rpm, ajutând conducătorul în depășirile de urgență.

Sistem de răcire eficient

V350 are și un răcitor de ulei, în timp ce răcitorul principal are o suprafață mare și o capacitate de evacuare corespunzătoare. Ventilatorul cu diametru mare (140 mm) garantează stabilitatea temperaturii în toate condițiile, chiar și la viteze mici.

Cutie de filtru mai mare – Filtru de aer nou

Cutia de filtrare a lui V350 are un design complet nou, cu o capacitate crescută cu 30% față de 310. Datorită noii conexiuni, aceasta contribuie semnificativ la performanța cuplului la viteze mici, în timp ce nivelul de zgomot este de asemenea semnificativ redus.

Design impresionant al evacuării

Țeava de evacuare care iese jos pe partea dreaptă a motocicletei este ascunsă în spatele unui capac frumos care se potrivește cu stilul lui V350, păstrând imaginea curată. Țevile de eșapament au fost reproiectate și sunt acum mai mari ca dimensiuni, cu un flux de aer mai bun dar și un sunet redus pentru a îndeplini noile specificații, cu beneficii simultane în distribuția cuplului la turații mici.

Blocare electrică

Echipamentul electronic al lui V350 include și blocarea electrică a capacului rezervorului, blocarea șeii și blocarea centralizată a motocicletei, la apăsarea unui buton.

Sistem de monitorizare a presiunii în pneuri TPMS

Sistemul german și foarte precis TPMS monitorizează, informează despre presiunea și temperatura corecte a anvelopelor și avertizează în cazul unei presiuni anormale pe afișajul motocicletei.

Starea optimă a anvelopelor prin TPMS oferă siguranță, economie de combustibil, emisii reduse de CO₂, viață mai lungă și un comportament îmbunătățit al anvelopei.

Ecran TFT color

Afișajul color TFT/LCD de înaltă rezoluție (HD), de înaltă luminozitate (HB), cu tehnologie IPS pentru un unghi de vizualizare mai larg oferă ajustarea automată a nivelului de luminozitate în funcție de condițiile de iluminare ambientală.

Are patru interfețe tematice personalizate pentru ca riderul să o aleagă pe cea care i se potrivește. Are funcții precum conectivitate la telefonul mobil prin Bluetooth și informații în timp real despre temperatura și presiunea anvelopelor.

Sistem Keyless Gen 2.5

Cheia Gen 2.5 dispune de tehnologie avansată de criptare cu protecție antifurt excelentă.
Antena HF încorporată amplifică semnalul emițătorului care este recunoscut de motocicletă atunci când se află la o distanță de 1,5 metri.

Cu un slot pentru un breloc, sistemul Keyless de ultimă generație are un grad de impermeabilitate IP67. Combinat cu cea de-a doua generație de blocare electronică a volanului, oferă pilotului cea mai bună experiență posibilă, ușurându-i viața de zi cu zi.

Are și un senzor încorporat, care funcționează chiar dacă nivelul bateriei emițătorului este scăzut.

Corpul farului spate cu LED

Designul unic al corpului de iluminare din spate face ca modelul V350 să iasă în evidență față de orice altceva de pe drum.

Port USB dublu QC3.0

Portul de încărcare USB are 2 ieșiri USB QC3.0 pentru a încărca rapid două dispozitive în același timp. La încărcarea dispozitivelor, fiecare se poate încărca cu o putere de 18W.

„Ciuperci” de protecție

Echipamentul standard al V350 include ciupercile de protecție care reduc dramatic șansa de deteriorare a cadrului sau a materialelor plastice ale motocicletei, în cazul căderii sau al contactului cu un alt vehicul.

Suport pentru picioarele pasagerilor pliabil

Pragurile pliante foarte frumoase ale pasagerului „se așează” în panourile laterale, creând o estetică unificată.

Jante din aluminiu turnat

Sunt impresionante și jantele turnate dintr-un aliaj ușor de aluminiu, dar ceea ce impresionează și mai mult este designul lor, sporind și mai mult profilul stilistic al motocicletei.

Frâne cu etrier radial și ABS

Noul V350 este echipat cu ABS cu două canale, care este combinat cu un etrier radial cu patru pistoane în față și un disc cu diametru mai mare (320 mm), iar în spate cu un disc la 265 mm.

Suspensii actualizate

Suspensia lui V350 este formată dintr-o furcă inversată de 43 mm în față, cu un procent mai mare de rigiditate și setări interne diferite, în timp ce amortizorul din spate, cu un diametru de 52 mm, are și un piston mai mare, setări noi și dotări regăsite la motociclete mai mari.

Furcă din aluminiu cu un singur braț

Furca cu un singur braț cu aspect impresionant și cu senzație robustă a fost fabricată folosind cea mai avansată metodă de turnare din fabrică. Datorită combinației de materiale specializate și tehnologiei specifice, furca din aluminiu capătă rigiditatea și elasticitățile studiate ale uneia din oțel corespunzătoare, cu o greutate semnificativ redusă și beneficiile corespunzătoare în comportamentul dinamic al motocicletei.

Înălțimea mică a șeiii

Fidel caracterului său de cruiser, V350 oferă o înălțime redusă a scaunului de 765 mm, făcându-l accesibil unei game largi de motocicliști, inclusiv publicului feminin.

Anvelopă spate lată

Stilul special al lui V350 este completat și cu anvelopa spate lată de dimensiunea 180/55-17, care îi subliniază caracterul power cruiser.
  • Mai multe
  • Planul de revizii si întreținere

Mai multe

Planul de revizii si întreținere

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „V350” Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vehiculele pot fi diferențiate de producător fără notificare prealabilă. Fotografiile afișate pe site pot diferi în detaliu. Vă rugăm să vă informați din rețeaua de parteneri ai DAYTONA MOTORS privind cele mai recente evoluții ale caracteristicilor tehnice și specificațiilor vehiculului.
DAYTONA Romania
Showroom

Str. Heliade Între Vii, nr. 8, sector 2, București

Contact

Telefon Alex: +4 0770 780 107
Telefon Nicolae: +4 0731 888 553
Mail: office@daytona-romania.ro

Urmărește-ne pe social media
Informatii legale
  • Termeni de utilizare
  • Confidentialitate & Cookies
® SYM Future Mobility - Toate drepturile rezervate.
Site creat de: OnlineMARK
  • Acasa
  • Scutere
  • Motociclete
  • Daytona Zontes
  • CUB
  • Electrice
  • Rabla 2022NOU
  • Contact