Daytona Motors Daytona Motors
  • Acasa
  • Scutere
  • Motociclete
  • Daytona Zontes
  • CUB
  • Electrice
  • Rabla 2022NOU
  • Contact
Daytona Motors Daytona Motors
Menu
Click to enlarge

U1 155

3.845,00€ Prețul include T.V.A.

Prețul nu include costurile de livrare și de înmatriculare


Specificatii tehnice:

MotorizareMonocilindru in 4 timpi 155cc
Putere18ps / 9250rpm
Cutie viteze Manuala 6 trepte
Cuplu16 Nm / 7500 rpm
Răcirepe lichid
Capacitate rezervor12.5 litri
Consum de carburant2,3 l / 100km (Euro5)
 Înălțime șa 825 mm
Greutate la plin150 kg
 Roată față Tubeless 110/70-17
 Roată spateTubeless 130/70-17
 Frână față pe disc – 300  mm +ABS
 Frână spatepe disc – 230 mm +ABS
Amortizare  față Furcă  telescopică
Amortizare spateMonoamortizor reglabil
Sistem de frânareABS BOSH cu două canale
Dimensiuni (Lxlxh) (mm)2005 x 865 x 1120
Ampatament (mm)215 mm

 

  • Descriere
Descriere
155 U1

Noua aventură stradală, special concepută, mică!

Cover2-1

O mică aventură fermecătoare!

155 U1 - Noua motocicletă special concepută, mică, de aventură stradală de la Daytona, vine să ofere performanțe de top în categorie.

Cu lumini FULL LED, furcă din aluminiu, bare de protecție standard, anvelope tubeless pe roți radiale, chiar și cu ambreiaj cu alunecare.

În ceea ce privește designul, 155 U1 folosește o platformă comună cu U125. Diferența principală este utilizarea unei furci inversate mai mari, mărind distanța de la sol la 215 mm, oferind un câmp de acțiune mai larg pe rutele off-road.

    0%

    Lumini LED complete

    Corpurile de iluminat cu LED sunt formate din două faruri verticale cu carcasă încorporată din aliaj de aluminiu pentru o disipare a căldurii îmbunătățită și o durată de viață mai lungă.

    În stânga și în dreapta farurilor sunt două lumini de zi montate vertical (DRL).

    Stopul se potrivește peste vârful cozii plutitoare.

    Elementele decorative de protecție conferă un design special blițurilor U1.

    Sistemul avansat Keyless

    Cu tehnologia avansată de criptare, cheia inductivă este excelentă.

    De dimensiuni reduse, poate fi așezată chiar pe cureaua unui ceas inteligent (cum ar fi Mi Smart Band 3 sau altele de aceeași dimensiune).

    Recunoaște cheia specială când se află la 1,5 metri distanță.

    Are un senzor încorporat, care funcționează chiar dacă nivelul bateriei este scăzut.

    Panoul de control

    Butoane moderne și ușor de utilizat, cu iluminare discretă noaptea.
    Deschidere electrică a capacului rezervor | Deschidere electrică șa | Deblocare electrică ghidon

    Ecran digital LCD

    Ecran LCD digital clar și concis, oferă toate informațiile necesare, cu un senzor electronic și un cip avansat pentru răspunsul imediat al instrumentului.

    Port USB dual

    U125 are un port USB dual cu ieșire 2.1A, pentru încărcare rapidă a două dispozitive în același timp.

    Șa cu design unic

    Șaua proiectată prin turnare este independentă pentru stilul sportiv al conducătorilor și pasagerilor.

    Înălțimea șeii de la sol este de 825 mm.

    Tehnologia sa unică de producție face buretele să fie moale și confortabil, fără a se deforma.

    Bare de protecție

    Barele de protecție încorporate oferă o protecție eficientă pentru motocicletă și conducător.

    Protecții Mâner

    Protecțiile mânerelor sunt fabricate într-un mod excelent din aliaj de aluminiu.

    Sistem ABS BOSCH cu două canale

    Sistemul ABS Bosch 9.1m oferă un control superior al frânării.
    Chiar și atunci când conduceți pe noroi sau ploaie, cu sistemul de frânare 125 U1, conducătorul câștigă multă încredere pe drum și încredere în sine.

    Frâne cu disc de diametru mare

    Frâna de disc mare de 300 mm față cu etriere cu două pistoane și frâna de disc din spate de 230 mm cu pistonul Ø38mm oferă o putere mai mai mare la senzația de frânare.

    Roți radiale
    Anvelope tubeless All-terrain

    Roțile radiale reduc greutatea totală a jantei, oferă o mai mare flexibilitate și adaptare la diferite condiții de drum și o absorbție mai bună a șocurilor.

    Jantele radiale au un design special pentru utilizarea anvelopelor tubeless, cu spițele sprijinite periferic pe jantă, pe janta roții.
    Anvelopele All-terrain, cu banda de rulare adâncă, extind câmpul de acțiune pe traseele off-road.

    Amortizor central cu azot

    Suspensia centrală din spate are un rezervor intern de azot de înaltă presiune.
    Rezervorul de azot oferă o manevrabilitate mai lină și o precizie mai mare a suspensiei la cerințele de conducere.
    Preîncărcarea arcului se schimbă micrometric, ajustând nivelul de confort de călătorie dorit de conducător.

    Furcă din aliaj de aluminiu ranforsată

    Furcile din aluminiu turnat sunt asimetrice, adoptând o formă de „arc” pe partea dreaptă oferind spațiu în capătul scurt al evacuării.

    Datorită aliajului special de aluminiu, greutatea furcilor este redusă, rigiditate torsională mai mare și stabilitate excelentă.

    Eșapament proiectat în mod excepțional

    Eșapamentul proiectat în mod excepțional cu capătul scurt discret îi conferă un caracter special. Menține centrul de greutate scăzut și realizează o distribuție optimă a greutății pe partea stângă și dreaptă a motocicletei.
    Este fabricat din oțel inoxidabil, rezistent la temperaturi ridicate și scăzute, asigurând o viață lungă.

    Rezervor de combustibil

    Rezervorul de combustibil de 12,5 litri se deschide electric și are o suprafață interioară zincată pentru protecție împotriva coroziunii.
    În combinație cu consumul redus, se poate atinge o autonomie de 600 km +.

    Motor nou cu un raport de compresie ridicat

    155 U1 este echipat cu noul motor de înaltă tehnologie de 155cc. din ZONTES.
    Răcit cu lichid, cu 4 supape, cu cutie de viteze cu 6 trepte, două moduri de condus ECO / SPORT, putere de 18 CP și cuplu maxim de 16 Nm cu un raport de compresie de 12,5: 1
    Motorul este alimentat de un sistem BOSCH EFI, iar consumul este de doar 2,3 l / 100km (EURO5).

    Două moduri de condus

    Cu o programare dublă, conducătorul poate alege între două moduri de condus.
    ``E`` (eco) pentru economia de combustibil și
    ``S`` pentru condus sportiv.

    Radiator mare

    Radiatorul mare de răcire al motorului 155 U1 oferă o eficiență ridicată a disipării căldurii.

    Ambreiaj tip Slip

    125 U1 are un ambreiaj glisant. În practică, frânarea este mai lină și comportamentul motocicletei mai stabil și previzibil în schimbarea bruscă a vitezei sau în închiderea clapetei de accelerație, reducând frânarea motorului în timp ce conferă o senzație mai ușoară a manetei de ambreiaj.
    • Planul de revizii si întreținere

    Planul de revizii si întreținere

    Recenzii

    Nu există recenzii până acum.

    Fii primul care adaugi o recenzie la „U1 155” Anulează răspunsul

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

    Vehiculele pot fi diferențiate de producător fără notificare prealabilă. Fotografiile afișate pe site pot diferi în detaliu. Vă rugăm să vă informați din rețeaua de parteneri ai DAYTONA MOTORS privind cele mai recente evoluții ale caracteristicilor tehnice și specificațiilor vehiculului.
    DAYTONA Romania
    Showroom

    Str. Heliade Între Vii, nr. 8, sector 2, București

    Contact

    Telefon Alex: +4 0770 780 107
    Telefon Nicolae: +4 0731 888 553
    Mail: office@daytona-romania.ro

    Urmărește-ne pe social media
    Informatii legale
    • Termeni de utilizare
    • Confidentialitate & Cookies
    ® SYM Future Mobility - Toate drepturile rezervate.
    Site creat de: OnlineMARK
    • Acasa
    • Scutere
    • Motociclete
    • Daytona Zontes
    • CUB
    • Electrice
    • Rabla 2022NOU
    • Contact