MISTA 150
Plăcerea de a conduce!




Proiectoare și DRL full LED
Cele 4 faruri LED sunt foarte puternice. Distribuie uniform iluminarea și măresc câmpul vizual. Luminile de zi (DRL) au forma unor linii în zig-zag care se extind până la partea superioară exterioară a măștii și îi conferă un caracter și mai dinamic.
Semnale de viraj dinamice
Sub luminile de zi sunt fulgerări dinamice cu LED-urile clipind secvenţial pentru a indica direcţia de virare.
Lumini pentru cornering
Cornering Light este proiectat pentru a asigura conducerea în siguranță pe timp de noapte. Prin activarea semnalizatoarelor de virare se activează un fascicul suplimentar de lumină care este îndreptat spre interiorul virajului pentru iluminarea directă a spațiului, evitând „unghiurile moarte” și oferind o mai bună vizibilitate, confort și siguranță.

Faruri spate cu LED Distinctive Beauty
Stopurile LED cu forma caracteristică a unei palme zburătoare conferă o frumusețe aparte și fac parte din filosofia dinamică a scuterului adveture.

Ecran LCD de 7”
Un ecran LCD mare și de rezoluție extrem de înaltă de 7 inchi, oferă o mulțime de informații și indicații conducătorului.
Vitezometru / Tahometru / Contor de kilometraj total / Temperatura ambientala / Temperatura lichidului de răcire a motorului / Nivelul combustibilului.
Vitezometru / Tahometru / Contor de kilometraj total / Temperatura ambientala / Temperatura lichidului de răcire a motorului / Nivelul combustibilului.

Sistem Keyless și alarmă
Echipat cu un sistem keyless, Mista recunoaște cheia atunci când este situată la 1,5 metri distanță.
Mista are un sistem de alarmă încorporat cu capacitatea de a regla gradul de sensibilitate.
Mista are un sistem de alarmă încorporat cu capacitatea de a regla gradul de sensibilitate.

Performanță de top
Mista este antrenat de noul motor de ultimă generație DAYTONA, cu patru supape, răcit cu lichid, cu un suport inteligent pentru radiator pe partea laterală a motorului care elimină conductele.
Cu 16,5 CP la 8.500 rpm, 14,5 Nm cuplu la 6.500 rpm, un raport de compresie de 11,2: 1 este cel mai puternic scuter de aventură din clasa sa. Motorul este automat cu transmisie CVT. Sistemul de injectie provine de la BOSCH iar consumul este limitat la 2.5L/100km (WMTC3).
Cu 16,5 CP la 8.500 rpm, 14,5 Nm cuplu la 6.500 rpm, un raport de compresie de 11,2: 1 este cel mai puternic scuter de aventură din clasa sa. Motorul este automat cu transmisie CVT. Sistemul de injectie provine de la BOSCH iar consumul este limitat la 2.5L/100km (WMTC3).

Sistem de frânare modernizat
Mista este echipat cu frâne cu disc si etriere cu două pistoane în față și unul în spate. ABS-ul cu două canale oferă un control superior al frânării cu distanțe scurte de oprire și siguranță.

Suspensii excelente
Suspensiile superioare cu furca telescopică și amortizoarele duble reglabile gaz-oil funcționează extrem de bine chiar și pe traseele off-road, optimizând controlul și confortul pilotului.

Parbriz ajustabil
Ușor și cu o singură mișcare, parbrizul se ajustează în funcție de nevoile tale într-una din cele 2 poziții implicite.

Spațios și practic
Cei 23 de litri de spațiu de depozitare de sub șa pot găzdui o cască integrală.
Portul USB 5V (2A) este poziționat ideal pentru încărcarea unui dispozitiv GPS sau Smartphone montat pe ghidon.
În partea interioară a parbrizului, spațiul de depozitare închis pentru mănuși are o alimentare de 12V cu un kit de brichetă, un întrerupător pentru oprirea circuitului electric al vehiculului precum și un întrerupător pentru oprirea funcției de siguranță a suportului lateral.

Alimentare ușoară cu combustibil și autonomie ridicată
Cu capacitatea cea mai mare a rezervorului de combustibil din clasa sa, 9,3 litri, combinată cu consumul redus al motorului modern DAYTONA, MISTA atinge o autonomie ridicată pentru evadari mai lungi fără griji.

Recenzii
Nu există recenzii până acum.