350 X2
Pentru destinații interesante





Un motor nou cu raport ridicat de compresie
Noul motor ZONTES 350, datorită raportului său ridicat de compresie de 12,3:1 , oferă performanțe ridicate cu un consum mai mic.
Motor cu patru supape, răcit cu lichid, cu o putere de 39,5 CP la 9.500 rpm.
Cu doi arbori cu came și lubrifiere cu lichid, acesta are un cuplu maxim de 32,8 Nm la 7.500 rpm.
Cutia de viteze este cu șase trepte, iar puterea este asigurată de injecția electronică BOSCH. Unitatea BOSCH EFI de ultimă generație, pe lângă injecția de combustibil, optimizează funcționarea ventilatorului și funcțiile sport și de economisire a combustibilului.

Ambreiaj unidirecțional și asistat
350 X2 dispune de un ambreiaj unidirecțional și asistat, comportamentul motorului fiind mai previzibil și mai stabil în cazul schimbărilor bruște de viteză sau la închiderea accelerației, reducând frânarea de motor și oferind o senzație mai ușoară manetei de ambreiaj.

Generator nou
Eficiența noului generator este crescută, cu o scădere simultană a temperaturii și o creștere a fiabilității. Greutatea sa este, de asemenea, redusă, ceea ce se traduce prin mai puține vibrații.

Noua metodă de turnare a unui cilindru
Cilindrul neacoperit are pereți subțiri, datorită metodei de turnare a aluminiului dezvoltată de fabrică, care permite treceri mai largi de lichid de răcire și, prin extensie, o mai bună disipare a căldurii.

Moduri de condus ECO & SPORT
Cu 2 moduri de condus, pilotul poate alege între două moduri, „E” (eco) pentru economisirea de combustibil pe traseele de lungă distanță sau „S” pentru conducerea sportivă rapidă și solicitantă. În modul de economisire a combustibilului, programul intervine temporar prin schimbarea mapării în modul sport atunci când turațiile motorului depășesc 7.000 rpm, facilitând conducătorului în depășirile de urgență.

Sistem de răcire eficient
350 X2 are și un răcitor de ulei, în timp ce răcitorul principal are o suprafață mare și o capacitate de evacuare corespunzătoare. Ventilatorul cu diametru mare (140 mm) garantează stabilitatea temperaturii în toate condițiile, chiar și la viteze mici.

Cutie pentru filtru mai mare – Filtru de aer nou
Cutia pentru filtru a lui 350 X2 are un design complet nou, cu o capacitate crescută cu 30% față de 310. Datorită noii conexiuni, contribuie semnificativ la performanța cuplului la viteze mici, în timp ce nivelul de zgomot este de asemenea redus semnificativ.

Design impresionant al evacuării
Carcasa din oțel inoxidabil și noua acoperire internă a vârfului de evacuare mențin temperatura scăzută, urmărind nu numai performanța, ci și confortul pasagerului, asigurând în același timp o viață lungă.

Blocare electrică
Dotarea electronică a lui 350 X2 include și blocarea electrică a capacului rezervorului, blocarea șeii și închiderea centralizată a motocicletei, prin apăsarea unui buton.

Sistem de monitorizare a presiunii în pneuri TPMS
Sistemul german și foarte precis TPMS monitorizează, informează despre presiunea și temperatura corectă a anvelopelor și avertizează în cazul unei presiuni anormale pe afișajul motocicletei.
Starea optimă a anvelopelor prin TPMS oferă siguranță, economie de combustibil, emisii reduse de CO₂, viață mai lungă și un comportament îmbunătățit al anvelopei.
Starea optimă a anvelopelor prin TPMS oferă siguranță, economie de combustibil, emisii reduse de CO₂, viață mai lungă și un comportament îmbunătățit al anvelopei.

Ecran TFT color
Ecranul color TFT/LCD de înaltă rezoluție (HD), luminozitate ridicată (HB), cu tehnologie IPS pentru un unghi de vizualizare mai larg are reglare automată a nivelului de luminozitate în funcție de condițiile de iluminare ambientală.
Are patru interfețe tematice personalizate pentru ca riderul să o aleagă pe cea care i se potrivește. Are funcții precum conectivitate la telefonul mobil prin Bluetooth și informații în timp real despre temperatura și presiunea anvelopelor.

Sistem keyless Gen 2.5
Cheia Gen 2.5 dispune de tehnologie avansată de criptare cu protecție antifurt excelentă.
Antena HF încorporată amplifică semnalul emițătorului care este recunoscut de motocicletă atunci când se află la o distanță de 1,5 metri. Cu un slot pentru un breloc, sistemul Keyless de ultimă generație are un grad de impermeabilitate IP67. Combinat cu blocarea electronică a volanului de a doua generație, oferă călărețului cea mai bună experiență posibilă, ușurându-i viața de zi cu zi.
Are și un senzor încorporat, care funcționează chiar dacă nivelul bateriei emițătorului este scăzut.
Antena HF încorporată amplifică semnalul emițătorului care este recunoscut de motocicletă atunci când se află la o distanță de 1,5 metri. Cu un slot pentru un breloc, sistemul Keyless de ultimă generație are un grad de impermeabilitate IP67. Combinat cu blocarea electronică a volanului de a doua generație, oferă călărețului cea mai bună experiență posibilă, ușurându-i viața de zi cu zi.
Are și un senzor încorporat, care funcționează chiar dacă nivelul bateriei emițătorului este scăzut.

Lumini LED complete
Corpurile de iluminat sunt toate cu tehnologie LED, oferind o iluminare naturală și blândă, cu o extindere a fasciculului larg și o viață lungă.


Port USB dublu QC3.0
Portul de încărcare USB are 2 ieșiri USB QC3.0 pentru a încărca rapid două dispozitive în același timp. La încărcarea dispozitivelor, fiecare port se poate încărca cu o putere de 18W.

Parbriz reglabil
Parbrizul, care este reglabil electric, are înălțimea și lățimea necesare pentru a acoperi complet conducătorul, proiectat aerodinamic pentru a evita vârtejurile și fenomenul de subpresiune.

Pedale reglabile din aluminiu
Pedalele de control de frână și viteză sunt reglabile în trei poziții pentru o mai mare ergonomie și confort.



Jante ușoare din aliaj de aluminiu
Roțile din aluminiu turnat cu cinci „brațe”, combină greutatea redusă cu rezistența și durabilitatea.

Frâne si ABS Bosch
Noul 350 X2 este echipat cu ABS cu două canale, care este combinat cu un etrier radial J.Juan cu patru pistoane în față și un disc cu diametru mai mare (320 mm), iar în spate cu un disc și mai mare la 265 mm.

Suspensii actualizate
Suspensiile lui 350 X2 constau dintr-o furca fata inversata de 43mm, cu un procent mai mare de rigiditate si setari interne diferite, in timp ce amortizorul spate, cu diametrul de 52mm, are si un piston mai mare, setari noi si dotari regasite pe motoare mai mari.

Furcă din aluminiu
Furca din aluminiu a fost fabricată folosind cele mai moderne metode de turnare din fabrică și datorită combinației de materiale și tehnologie specifică se obțin caracteristici de rigiditate pentru aluminiu similare cu cele ale oțelului, păstrând în același timp greutatea redusă.

Design nou pentru șa
Șaua, pe lângă spuma diferită pentru un confort sporit, a schimbat și designul căptușelii cu proprietăți anti-alunecare mai bune.

Recenzii
Nu există recenzii până acum.