





Sistem de control avansat Keyless
Cu o tehnologie de criptare avansată, cheia inductivă este excelentă. De dimensiuni mici, poate fi așezată chiar pe cureaua unui ceas inteligent (cum ar fi Mi Smart Band 3 sau altele de aceeași dimensiune). Motorul recunoaște cheia specială atunci când aceasta se află la 1,5 metri distanță. Are un senzor încorporat, care funcționează chiar dacă nivelul bateriei este scăzut.

Ecran color TFT
Are un ecran color TFT cu reglare a nivelului de luminozitate manual sau automat, în funcție de condițiile de iluminare predominante în mediu. Cu patru interfețe tematice personalizate pentru ca rider-ul să o aleagă pe cea care i se potrivește.

BOSCH EFI
Unitatea de ultimă generație BOSCH EFI, pe lângă injecția de combustibil, optimizează funcționarea ventilatorului radiatorului, funcțiile sportive și de economisire a combustibilului.

Sistem de monitorizare a presiunii pneurilor
Sistem german de înaltă precizie de monitorizare a presiunii în anvelope.
Sistemul monitorizează presiunea și temperatura anvelopelor și notifică în caz de presiune ridicată sau scăzută și temperatură ridicată a anvelopelor.
Dacă se detectează o scădere bruscă și anormală a presiunii în anvelope în timpul conducerii, pe afișaj se aprinde o lampă de avertizare.
Sistemul monitorizează presiunea și temperatura anvelopelor și notifică în caz de presiune ridicată sau scăzută și temperatură ridicată a anvelopelor.
Dacă se detectează o scădere bruscă și anormală a presiunii în anvelope în timpul conducerii, pe afișaj se aprinde o lampă de avertizare.

Port USB dual
Are un port dual USB QC3.0 cu încărcare rapidă, cu o putere de 18W în fiecare port.

Panoul de comenzilor
Comutatoare noi, moderne, ușor de utilizat, cu indicator de protecție IP67 și iluminare ascunsă discretă pe timp de noapte.
Deschidere capacul rezervor electric | Șa cu deschidere electrică | Deblocare electrică volan.
Deschidere capacul rezervor electric | Șa cu deschidere electrică | Deblocare electrică volan.

Șa cu design unic

Protecții Mânere
Benzile de protecție excelent proiectate sunt fabricate din aliaj de aluminiu cu un braț forjat.

Parbriz reglabil electric
Parbriz larg și înalt reglabil electric. Combinat cu designul aerodinamic, acesta distribuie eficient aerul peste casca conducătorului.

Torpedou util
Conceput inteligent în spatele volanului este un torpedou care se deschide cu un buton pentru documente sau alte lucruri utile.

Portbagaj din aliaj de aluminiu
Portbagaj rezistent din aliaj de aluminiu cu mânere integrate. Este proiectat pentru o rezistență ridicată la acomodarea bagajelor cu greutate mare.
310T2 are un slot pentru plasarea unei baze din fabrică de valize laterale, sporind practicitatea motocicletei pentru călătorie.
310T2 are un slot pentru plasarea unei baze din fabrică de valize laterale, sporind practicitatea motocicletei pentru călătorie.

Funcționalitate dublă
Cu o identitate dublă, conducătorul poate alege între două moduri de condus.
„E” (eco) pentru a economisi combustibil și „S” pentru a te bucura de viteză în regim sport.
În timpul modului de economisire a combustibilului, programul intervine temporar schimbând în modul sport atunci când turația motorului depășește 7.000 rpm.
„E” (eco) pentru a economisi combustibil și „S” pentru a te bucura de viteză în regim sport.
În timpul modului de economisire a combustibilului, programul intervine temporar schimbând în modul sport atunci când turația motorului depășește 7.000 rpm.

Proiector LED cu design unic
Caracteristica 310T2 este proiectorul frontal special conceput.
Iluminare puternică cu LED, de zi și noapte. Motocicleta poate fi văzută de la distanță mare datorită luminii puternice a luminilor de zi (DRL).
Iluminare puternică cu LED, de zi și noapte. Motocicleta poate fi văzută de la distanță mare datorită luminii puternice a luminilor de zi (DRL).

Discuri de frână mari și ABS BOSCH
Sistemul de frânare constă din frână cu disc față (300 mm) și spate (230 mm) cu sistem ABS 9.1M de la BOSCH Germania.
Oferă o frânare mai eficientă și imediată.
Oferă o frânare mai eficientă și imediată.

Jante radiale
Jantele radiale reduc greutatea totală a jantei, oferă o mai mare flexibilitate și adaptabilitate la diferite condiții de drum și o absorbție mai bună a șocurilor.
Jantele radiale au un design special pentru utilizarea anvelopelor tubeless, cu spițele sprijinite periferic pe jantă.
Jantele radiale au un design special pentru utilizarea anvelopelor tubeless, cu spițele sprijinite periferic pe jantă.

Eșapament proiectat în mod excepțional
Eșapamentul proiectat în mod excepțional este fabricat din oțel inoxidabil, rezistent la temperaturi ridicate și scăzute, asigurând o durată de viață lungă.
Pasagerul se va simți confortabil plasându-și picioarele aproape de deflectorul de evacuare.
Pasagerul se va simți confortabil plasându-și picioarele aproape de deflectorul de evacuare.

Furcă din aliaj de aluminiu armat
Furca din aliaj de aluminiu turnat ajută la reducerea greutății, rigiditate la torsiune mai mare și stabilitate excelentă.

Tratament furcă spate DAYTONA By ZONTES T310
Un mic eșantion al capacității de producție și standardizarea fabricii.
Rezervor de combustibil de 19 litri
310T2, are un rezervor mare de combustibil de 19 litri, cu vopsea antioxidantă internă, cu ajutorul căruia se poate atinge o autonomie de 450 km+.

Stopuri LED
Stopurile cu LED extrem de eficiente accentuează aspectul distinctiv al motocicletei

Bare de protecție
Barele de protecție încorporate, din țevi de oțel de 29 mm, oferă o protecție eficientă motocicletei.

Amortizor central cu azot
Suspensia centrală din spate are un rezervor intern cu azot de înaltă presiune.
Designul general este orientat spre confortul de conducere cu posibilitatea preîncărcării micrometrice a arcului.
Designul general este orientat spre confortul de conducere cu posibilitatea preîncărcării micrometrice a arcului.

Motor cu un raport de compresie ridicat
310T2 este echipat cu motorul cu patru supape, răcire pe lichid, de 312 cc, cu 35,4 CP la 9.500 rpm.
Cu doi arbori cu came și ungere uscată, acesta oferă un cuplu maxim de 30 Nm la 7.500 rpm.
Cutia de viteze este cu șase trepte și este alimentată cu injecție electronică.
Funcționarea motorului de înaltă performanță 12.5: 1 oferă performanțe ridicate cu un consum mai mic.
Cu doi arbori cu came și ungere uscată, acesta oferă un cuplu maxim de 30 Nm la 7.500 rpm.
Cutia de viteze este cu șase trepte și este alimentată cu injecție electronică.
Funcționarea motorului de înaltă performanță 12.5: 1 oferă performanțe ridicate cu un consum mai mic.

Ambreiaj tip Slide
310T2 are un ambreiaj glisant. În practică, frânarea este mai lină și comportamentul motocicletei mai stabil și previzibil în schimbarea abruptă a vitezei sau în închiderea clapetei de accelerație, reducând frânarea motorului în timp ce conferă o senzație mai moale a manetei de ambreiaj.

Perfect adaptat la condițiile de drum, 310T2 se poate deplasa în oraș, la drum lung, dar și în offroad.
Caracteristici
- Motor în 4 timpi, 4 valve, DOHC răcit cu lichid
- Cilindru din aluminiu cu cutie de viteze cu 6 trepte
- Ambreiaj tip Slide
- Putere: 35,4 CP / 9.500 rpm, Cuplu: 30 Nm / 7.500 rpm
- EFI – Consum 3.9 l / 100km (Euro 5)
- Rezervor de combustibil 19l.
- Frâne cu disc față / spate cu sistem ABS 9.1M BOSCH
- Roți 19″ – 17
- Jante radiale
- Furcă întoarsă, cursă de 110 mm și diametru de 37 mm
- Suspensie spate monoshock 46mm multi-timp
- Furcă din aliaj de aluminiu armat
- Bare de protecție
- Gardă la sol 168 mm
- Greutate la plin 193 kg
Echipament
- Parbriz reglabil electric
- Blocare electrică a volanului
- Pornire a motorului fără cheie
- Două moduri de condus: eco / sport
- Mânere reglabile
- Luminile cu LED
- Ecran TFT color mare
- Comenzi iluminate
- Deschidere electrică a capacului rezervorului
- Port USB dual
- Oglinzi pliabile
- Contragreutăți la volan
- Protecții mânere
- Suport pentru bagaje

Recenzii
Nu există recenzii până acum.